4 veckor imorgon!

Guuuud va tiden går fort egentligen. Imorgon är det 4 veckor sedan jag låg inne på Karlstad förlossning och födde barn ^^ Känns mycket märkligt :-D Hon växer och står i här hemma och livet känns ganska underbart :-) Jag älskar min underbara dotter och kan inte längre tänka mig ett liv där hon inte är medräknad...känns som att hon alltid skulle varit del av mitt liv...haha. Imorgon ska vi till bvc och väga igen, hoppas hon gått upp mer den här gången. Känns skönt att man kan gå och väga varje tisdag om man är orolig :-D

Nej nu ska jag passa på att sova ett par timmar innan Engla vaknar igen!

Älskar min underbara familj :-)


Kommentarer
Postat av: sara

hihi jaa tiden går otrolig fört.. hur var de på karlstads förlossning?
ja åkte till karlskoga istället ja.. kram sara

2008-05-01 @ 11:43:19
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0