Störd!

Den där jävla häxan med skorna jag ropade in på Tradera har fortfarande in fått tummen ur arslet och skickat mina skor...de har varit betalda sen måndag förra veckan och hon svarar inte ens på mina mail. Jag ska ju ha dop snart, har ingen aning om vad jag gör om inte de hinner att komma. Jag ska ju inte behöva gå ut och köpa ytterligare ett par bara för att den där jävla apan inte lyckats få i väg dom jag redan ropat in och betalt?! Åååååh jag blir så jävla förbannad!!!!!

Engla sprang omkring i gåstolen idag när vi kom hem från stan :-) Så söt hon är...min skatt! Nu sover hon...tror jag i alla fall. jag lämnade henne och Tommy en stund men jag hoppas han fick henne att sova. Hon har varit jätteduktig i stan idag, bara gnällt lite. Hon vill inte sitta i vagnen längre...helst skulle hon väl upp och gå om hon bara kunde...galna barn :-D Älskar i alla fall min lilla fis över allt annat!

Klippte håret idag :-) Blev bra tyckte jag, väldigt ovant bara. Hon kortade av det rejält så nu går det inte ens ner till brösten...hade ju till rumpan förut. Hon kommer hit på torsdag igen och färgar det också...den andra färgen jag köpte och hade i får håret att skifta i grönt...haha. Inte så snyggt kanske, gå och se ut som om man börjat mögla...hahaha.

Lite omgjord...är ju inte riktigt lika blek...haha
Den här bilden är ju lite väl ljus...riktigt så blek är jag INTE :-D



Kommentarer
Postat av: angelica

snygg frissyr har en liknande

2008-08-05 @ 21:52:10
URL: http://pease.blogg.se/angel
Postat av: Linn

ÅHHHH VAD FINT DET BLEV ;D;D;D;D ÄLSKAR ER <3

2008-08-05 @ 23:54:48
URL: http://linngabriella.blogg.se/
Postat av: Nadja

Du blev hur söt som helst :) du vänjer dig strax, ska bli spännande sen när du färgar håret igen ;D och du sandra, vill ha lite mer bilder i bloggen :D även på dig =) PUSS<3

2008-08-06 @ 01:34:45
URL: http://nadjanylen.blogg.se/
Postat av: Frida

Va fint de var.. nu har jag ju läst om det på både lissans och nadjas blogg så ^^ det håller helt klart måttet och mer där till^^

2008-08-06 @ 08:21:31
URL: http://fridasuzanne.blogg.se/
Postat av: Anci

Du blev super fin i håret, passade jättebra med lugg =)

2008-08-06 @ 22:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0