Audi

Jag vill ha en bil...Nu! Sitter och spanar in fruktansvärt fräscha A6 or på blocket. Hittade en -99 för 49,000. Lätt att jag skulle kunna ha den :-) Behöver bara hitta någon som vill låna ut pengar för banklån tänker jag då inte ta...Kanske inte kan ta ett heller, har ju inget fast jobb efter mammaledigheten så det suger ju fett.

Kanske pappa vill låna ut...Hmm, nä inte troligt då jag fortfarande är skyldig honom massa pengar för körkortet (som jag egentligen inte har så stor nytta av när jag inte har någon bil)...:-( Det här suger!



Såhär ser den alltså ut...inte samma bil men den ser ut som denna! FIIIIN!

Nu ska jag snart gå upp och se om gumman vill vakna. Vi ska vandra iväg till bvc för att väga och mäta lite. Ska även fråga om några märkliga utslag Engla fått. Trodde det var blöjeksem först men jag tror det är något annat...får se vad sköterskan säger. Hörs kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0