Barn, barn, barn :-)

Idag är jag barnvakt åt systersonen när Linn är och jobbar, han sitter för tillfället och skriker på något märkligt sätt medans han fullkommligt öser ner allt jag lagt fram på bordet framför honom :-) Liten buskille med andra ord :-) Engla sover fortfarande...haha, hon har sovit i 3½ timme nu....skönt. Hon är så gnällig hela tiden men det kanske är gaddarna som busar med henne, ser inget under tandköttet än men det kommer nog snart. Anthony har dundrat omkring här hemma med en klänning på sig som jag och Linn beslutade att han såg mycket söt ut i....haha, stackars barn :-D
Nu kastade han ner nappen på golvet också, bland hundhår och damm....mest hundhår. Nu tröttnar lillkillen snart så jag får väl fatta mig ganska kort, Engla vaknar nog också snart med tanke på att Anthony håller hov så det hörs till Karlstad ungefär...haha....:-D

Om en vecka och två dagar döps lilla Fabian och två veckor efter det är det Englas tur :-) Hon har hela  4 faddrar just nu, Linn, Nadja, Kusin Ida och min bästis Joel men jag funderar på om jag skulle fråga kusin Lina också, kul med många faddrar :-) Vi blir ganska många till dopet också, har räknat på ca 35-40 men jag tror inte riktigt alla kommer men hur som helst blir vi ett bra stort gäng....

Nej nu tjuter pojken som en mistlur så det är bäst jag busar med honom en stund :-) Hörs!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0