Senil :-D

Finns en sak jag glömde berätta inatt när jag skrev....Den pinsamma snusincedenten på "saker och ting" i Säffle.

Så här var det; När jag skulle betala började damerna i kassan att prata med Engla. Jag var stolt som en tupp över alla kompimanger de överöste min vackra dotter med. Där stod ett fåraktigt leende på läpparna inte ont anande om att jag såg ut som en lodis som levt på gatan i 25 år utan tandborste....Min snus hade alltså runnit ut aningen mer än jag trodde, fräscht? Hmm, inte så mycket. Undrar vad dom pratade om efter att jag hade gått?!

Så kan det gå när man ska hålla på med sån där skit...haha. Egentligen bryr jag mig inte så mycket men lite pinsamt var det allt :-) Nu ska jag gå upp och försöka få min dotter att sova. Hon har legat och pratat och gnällt i babyvakten i en timma nu trots att hon sov när jag la henne i sängen....Hon sparkar liksom igång sig själv igen på nå vis...."SKA INTE SOVA" ekar det antagligen i huvudet på henne eller; Mamma är sååå trött idag, bäst jag bråkar lite extra!!! Hahaha, nej då, jag vet ju att det inte är så men ibland så känns det som om hon kunde vara kababel att tänka sådana saker :-D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0