Baknoja, spya och kissiga blöjor...mitt kall här i livet :-)

Igår bakade jag...igen :-D Gjorde fler kladdmuffins, GUUUUUUUD så gott :-) Jag frös in dom flesta men nog hann jag bjuda resten av gänget på en varsin innan dom svalnade...Mumma säger jag bara.

Efter bakningen slocknade jag i soffan...skräll! Hade babyvakten med mig dit men när Tommy kom upp hörde han Engla skrika men jag vaknade då inte...Tur att jag inte hade sovit allt för länge vilket i sin tur betyder att Engla inte hade skrikit allt för länge. Hon åt sen slocknade hon mellan mamma och pappa :-D Hon väckte mig igen vid 5 imorse och ville ha mer mat...lilla skruttmaja. Älskar verkligen min unge....haha :-D

Vi var på bvc igår och vägde, Engla väger snart 6 kg. Hon vägde 5740 g och är numera 58,5 cm lång....STOR tjej, haha. Var på efterkontroll igår också, allt såg bra ut så nu blir det på med träningskläderna och upp på orbin. Sen ska jag nog köpa en sån där Abtronic tror jag...Värt ett försök i alla fall. Vill ju inte ha bebispåse på magen för resten av mitt liv heller.

image34
image36image37


Ja såg så min dag ut igår :-) Bilder på kladdmuffinsen och mammas lilla muffin....Älskar dig Engla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0