Engla är 2 månader idag!

Jepp, idag på Englas två månaders dag har vi varit in till Karlstad och hämtat Estelle. Vi stannade hos Linn en stund sedan följde Linn, Anthony och Nadja med ut till Barnens Hus där jag köpte ett flaskställ. Mycket bra mojäng :-d Har även hittat en sänghimmel som jag ska köpa till Engla sen, jättesöt! Köpte blöjor och lite mjölk sen hem. Nu ska Tommy och mamma bort till Nina en sväng, där vi för övrigt var och grillade igår, Mycket gott :-p Evelina blev överlycklig när hon fick hålla Engla för första gången...sen matade hon henne lite grann :-) Jag och Engla ska gå upp sen ska jag föröska få henne att somna om en stund.

Här är lite bilder på skruttan på 2 månaders dagen :-D

image32 image33

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hoppas helgen varit bra
www.enlitentax.blogg.se

2008-06-01 @ 20:14:52
Postat av: Anonym

söt :D

2008-06-01 @ 20:19:44
URL: http://pooshg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0