Gah....Trött :-D

Inatt har Engla sovit som en liten stock. La henne 20.30 igår kväll och on sov till 04,55 imorse, GUD SÅ SKÖNT!  Tack gode Gud för ersättning säger jag bara. Visst om amningen fungerar broblemfritt så är jag helt övertygad om att det är bättre för barnet men nu gör det inte det för mig och Engla är mkt mer nöjd nu än vad hon någonsin har varit. Ändå känner jag mig som världens sämsta mamma som en tänker tanken på att sluta amma redan...Men vad ska jag göra+! Jag har nästan ingen mjölk alls och hon får mer ont i magen om jag delammar än vad hon får när jag inte ammar alls ju....Hmm, problematiskt! Jag har suttit på FL och läst tonvis med foruminlägg om krånglig amning och den här fruktansvärda ångesten man känner inför att sluta amma...Fattar inte varför egentligen. Min dotter mår som sagt bättre av ersättning och sover bra mycket bättre :-) Det är ju det viktigaste, att hon mår bra :-D

Nej ni gott folk, nu ska jag gå och käka frukost :-D Smasken :-9

Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsan, läste inlägget och tycker det är fruktansvärt att man ska känna sig som en dålig mamma för att man inte ammar. jag ammade endast på BB och thors bvc-sköterska tyckte att det var bra att jag slutade då det inte funkade för att thor skulle ha det bättre. Så gör det du själv känner å skit i vad andra tycker och tänker även om det är svårt :) kram kusinIda :)

2008-06-03 @ 11:24:36
URL: http://idsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0