Goooooooood morning!

Åh, Engla väckte mig kl 04,30 imorse och har skrikit konstant sedan dess. Vet inte vad det var för fel, magen skulle jag tro men jag är ändå inte riktigt säker....Nu sover hon i alla fall och får förhoppningsvis göra det ett par timmar till, stackarn. Jag avskyr när hon blir sådär ledsen och det är näst intill omöjligt att trösta henne....:-( Mammas lilla stackare...Hon somnade alldeles precis nu i alla fall efter 4½ timmes ont i magen, hon måste ju vara totalslut :-(

Själv ska jag hoppa upp på orbin och springa lite, sedan ska jag plocka ihop i lägenheten för Evaoch barnen skulle kanske komma en sväng idag. Jag är också hyffsat slut efter den här morgonen och speciellt eftersom jag inte kom i säng förrän 01,30 inatt ^^ Men jaja.....Funderar på att åka in till Säffle en sväng sen...måste köpa en ny bh för mina bröst pyser liksom ut ur mina gamla....Style Ala Soffe.....Nej tack!
Tänkte ta sådana där före och efter kort på min mage här för ett tag sen men jag tror jag väntar ett par hundra år till ianna jag visar "påsen" som kanske, eventuellt har försvunnit då....Jag såg nämligen att Linnsystern hade lagt ut sådana bilder men hon är ju smal igen.....Och dessutom så ska ingen av mina blogganhängare behöva utstå det...

Undrar om mami har vaknat än...Jag var hos henne alldeles nyssens men då snarkade hon och sov fortfarande, men nu kanske hon vaknat?!

Du Linn, om du läser det här innan kl 12 idag så kan du väl komma ner hit idag...Eva och barnen skulle ju som sagt komma och det kanske skulle vara roligt för Loke att leka med Ante eventuellt???!!! Call me....höhö!

Kisses!!!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hm jag läser detta, och klockan är över 12 :| men kan hon inte komma till nysse imorgon, då ska ju vi dit!!!! luv ya <3

2008-06-07 @ 12:43:54
URL: http://linngabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0