SkitNordea!!!!

Jag måste vara förbannad(så som i förbannelse), spelar då fan ingen roll hur mycket man än förösker så vill sig ingenting ibland. Jag och mamma åkte upp till Ica för att handla en del mat, jag hade bara 140 kr i plånboken och inget på mitt swedbank konto så jag plockade glatt upp mitt Nordea kort på som jag vet att det sitter över 2000 spänn på. Vi plockade på oss ganska mycket, alldeles för mycket för att mina 140 kronor i kontanter skulle räcka i alla fall. När jag kommer fram till kassan och drar kortet så står det i den lilla displayen att kortet är för gammalt...VA?! tänkte jag förvirrat, tittar på kortet och ser att det gick ut i februari i år. Då kommer jag genst till min nästa fråga, vart i hela helvete är mitt NYA kort då? Får låna telefonen av snälla Solveig och ringer till Nordea, inte nog med att det tog 10 minuter för dom att svara utan kärringen i andra ändan påstod dessutom att de hade skickat ett nytt kort i januari i år....Troligt sa jag, eftersom allt som kommer från Nordea och Swedbank stoppas i min pärm med viktiga saker, jag läser alltid ALLT som kommer från banken. Då ber jag henne snällt att föra över pengarna till min mammas konto istället..."Javisst, har du din kortläsare med dig" WHAT?! Jag står bland hyllorna uppe på Ica och skäms ögonen ur skallen, klart jag har min kortläsare med mig....haha eller hur. Nej då kan vi tyvärr inte hjälpa dig. Inte ens min PERSONLIGA kod var nog intygan på att jag var jag, trots att ingen annan kan ha min personliga kod, då den faktiskt är PERSONLIG!!!!!!!! Jävla förbaskade *fult ord*.....Solveig frågade om hon skulle ställa in vagnen i kylen så kunde vi komma tillbaka ikväll och betala när vi fått hem mer kontanter och vi fick vackert tacka ja till detta och försöka smyga ut ur butiken i skam, för nog fan känns det oerhört pinigt när man inte kan betala, vad det än beror på?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0