Slak som en gammal fisk

Ja det vill jag lova att jag är. Idag kom Linn hem, Anthony blev sååå glad :-) Och Linn med. Ja som sagt, jag känner mig som en slak gammal fisk, är inte van vid mer än en bebis och nu har jag haft två i nästan två dygn...haha. Nog för att de har varit hur goa och snälla som helst men det är en väldig skillnad på att ha två helt plötsligt :-)

Nu har jag precis skrivit ut mina GI recept, så fort jag hinner ska jag iväg och handla på mig allehanda nyttigheter och sen är det bara att hoppas på att det verkligen hjälper, MÅSTE gå ner i vikt, har fortfarande minst 10 kg jag vill bli av med och sedan ytterligare 5 efter det förhoppningsvis :-) De sista veckorna innan Engla kom svällde jag upp som en sådan där helium ballong, enda skullnaden var att jag lyfte garenterat INTE från marken. Tommy kan inte ens lyfta upp mig nu trots att jag inte har någon bebis i magen, känns sååååå hemskt. Inte för att jag ser skitfet ut men jag hatar att se ut som jag gör. Väger hela 20 pannor mer nu än när jag och Tommy träffades...haha, det gör förvisso han också men det är ju inte meningen att jag ska kunna lyfta upp honom så...men vi skulle nog behöva gå ner lite till mans :-)

Imorgon ska jag på första föräldragruppen efter att alla bebisar har kommit till världen, spännande :-) Ska bli så kul att se och höra hur det har gått för alla :-) Engla är yngst så jag är mycket spänd på att se om hon är mycket mindre än de andra, fast det tror jag inte. Förra tisdagen vägde hon 6240 och var 60 lång så hon hänger nog med ganska bra i viktsvängen :-) Min goa unge....hon är så mysig :-D *ÄLSKAR*

Tommy kom hem från dalarna idag igen :-) Han har varit uppe och fotat för omslagen på sin skiva...haha. Det har varit mycket fotografering i helgen, är mycket spänd på att få se både Linns och Tommys bilder :-D

Mitt hem ser ut som en soptipp, och jag orkar bara inte ställa mig och städa upp idag, allt var så fint när jag vaknade imorse men efter en heldag med två bebisar varav den ena är uppe och stapplar runt och river i allt kan det lätt bli såhär...haha. Anthony har kommit på att mosters böcker, cd-skivor och dvd filmer är MYCKET roliga att leka med, mycket roligare än svindyra fischer-price leksaker(som jag ärvt btw, tro inte att jag går och köper sådan dynga)....Nej, kastruller och allt man absolut inte får leka med är skoj :-D Han är så go, lilla killen*älskar honom med*!!!!

Nej nu ska jag ta min olätta helium-ända och röva mig i säng innan jag somnar på tangentbordet(har hänt förr). Natti natt alla :-D

Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha så olätt e du inte.. du fokuserar på fel grejer.. hur går det med livet i allmänhet änga och gi och allt vad som nu händer? puss

2008-07-03 @ 11:49:47
URL: http://fridasuzanne.blogg.se/
Postat av: Linn

Öppöppöppöpp, på den här bloggen sker det inte många knop. Är den obebodd , månne? ;)

2008-07-05 @ 11:18:40
URL: http://linngabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0