Sommaren är kort?!

Ja idag hade Estelle skolavslutning, till hösten börjar hon i sjuan inne i Säffle...Vad stor hon har blivit :-D Vi var på skolavslutning i Gillberga kyrka, missade visserligen hälften för Engla skrek så jag stod utanför en bra stund men när jag sendan kom in igen så var det dags för 6:an att sjunga sin avslutningslåt....Då sjunger dom verkligen "Sommaren är kort, det mesta regnar bort..." Hur fan tänker man om man ger barnen en sån låt?! Jag menar, man ska väl känna att det är skönt att ha sommarlov, se fram emot alla lediga dagar med sol osv...inte ska man behöva stressa igenom hela sommaren bara för att den kan vara kort och regna bort???!!! Jag blir såååå irriterad....Hur som helst så gick hon ur sexan idag...hihi. Efter avslutningen åkte vi hem till oss och fikade med Evelina och Nina :-D Evelina fick hålla Engla en liten stund :-) Gissa om hon blev lycklig....

Eftersom jag är så kass på att uppdatera varje dag så måste jag ju skriva med här att min lillasyster Nadja klarade sitt körkort i förrgår :-D GRATTIS älskade lillasyster, är såååå stolt över dig...Men nu kör du banne mig som folk...*Tss*

Jag har köpt en jättefin sänghimmel till Englas säng, det blev så fint i hennes lillahörn nu :-D Min lilla prinsessa, haha...Hon är så fin :-D Finns inget som kan få mitt hjärta att smälta så som när hon ler mot mig...Älskar dig gumman min!

Nu dags för lite bilder då :-)



För er som kanske undrar så är Evelina mitt barn :-) (Jag har varit barnvakt från och till i tre år åt henne och hennes lillebror) Såå fin och go liten tjej :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0