Tack älskling...

..för det fina inlägget i din blogg. Måhända att jag gjorde det mesta av jobbet med at bära och föda barn men utan dig vore inte Engla, Engla så det är jag som ska tacka. TACK FÖR VÄRLDENS VACKRASTE BARN!!! Ja på tal om Engla, guuuuud vad jag älskar henne, hon är bara helt underbar :-) Igår plockade hon upp Tommys nycklar från bordet och stoppade dom i munnen, idag skrattade hon till ordentligt för första gången (som jag hört i alla fall), hon stoppade till och med in nappen i munnen själv idag trots att den låg en bra bit från munnen :-) *stolt mamma*

Anthony har bott hos mig sedan igår då Linn hoppade på bussen till Sthlm för att bli fotograferad av en fotograf som ringde henne för ett tag sedan, HA, min lillasyster är fotomodell (typ), älskar dig gumman!!!! Jo Anthony i alla fall, haha, han är så gosig, lilla busunge vad han härjar med oss. Härligt, då får vi veta att vi lever :-D Idag ställde pojken sig upp framför tvn och började dansa, helt otroligt då han lärde sig stå för bara ett par dagar sen. Han har otroligt bra balans och han är såååå duktig *stolt moster*....Haha. Glömde tyvärr att berätta det för Linn när vi pratade förut så jag hoppas att jag kommer ihåg att berätta för henne imorgon...annars kommer jag väl på det när hon kommer hem antar jag :-) Hon kommer imorgon så nyheten hinner ju inte bli gammal direkt :-)

Idag har min dag varit fullspeckad med BARN, haha, har varit full rulle sedan kl 7 imorse :-D Är trött men det är det värt, man vill inte missa en enda sekund med dom små liven ju. Allt går så fort och snart är dom 18 år och finniga...usch, hemska tanke, att dessa nu så små och oskyldiga barn kommer att växa upp till finniga, hormonstinna tonåringar som vägrar att lyssna på vad man säger åt dom, haha. Men man får hoppas att jag kan lära Engla allt som min mamma lärt mig :-) Min mamma är nämligen världens bästa mamma, hon är vår idol, tror att alla vi barn kommer att ta mycket efter henne när det gäller uppfostran av våra barn. Tack mamma för att du alltid gjort ditt bästa, trots att vi kankse inte har visat vår tacksamhet varje gång....ÄLSKAR DIG!

Nej nu har jag ju uppdaterat i alla fall, nu är det dags att sova för att sedan vakna upp till ytterligare en härlig dag med de små liven. Lägger in lite bilder så ni får se de underbara små!
Natti natt och ta hand om er! Pussar!!!!!



Världens goaste lilla flicka! Min underbara dotter, älskar dig mer än livet självt!



Gose Anthony :-) Fina pojke!



Så här ska man göra lilla kusin, jag ska lära dig aaaaaallt jag kan!



Djupt koncentrerad...



Success!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för de orden älskade ungen min! Det värmer när man inser att man kanske gjort något rätt. Kram!

2008-06-29 @ 14:52:35
URL: http://kiraangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0