Bara imorgon kvar...

..sen "ska" det vara dags för bebisen att pluppa ut.... Haha, varför skriver man egentligen "pluppa" och liknande saker. Man får det att låta så lätt. Jag tvivlar på att min bebis kommer att PLUPPA ut. Ska väl först och främst behöva ligga och tjuta över hur ont det gör i minst 12 timmar ^^ Haha... Nej då jag vet inte. Har ägnat dagen åt att försöka söka rätt på fejkmammor på FL och Lunarstorm. Ganska skoj måste jag säga. Det skulle kännas så skönt att få sätta stopp för en fejkare. Jag fattar inte ens vad man får ut av att luras?!

Idag åkte Linn , Marcus och lilla Anthony hem :-( Trist, jag hade velat att de hade stannat längre men Linn skulle till doktorn imorgon. Det är nog tur det..hoppas bara allt är ok med henne. Men en sak är positiv, hon vill börja plugga på universitetet här så hon kommer komma hem inom en "ganska" snar framtid :-D

Idag har mamma och Tommy röjt nere i vår källare och imorgon ska jag och Tommy in och köpa de trådlösa nätverksmottagarna och äntligen få ner "kontoret" i källaren :-D Ska bli så skönt att bara få röja här uppe i lägenheten...Eventuellt köpa skötbordet som vi vill ha också. Vi ska försöka köpa serien Leksvik på Ikea för den är så fin...Ganska mycket grejor i serien också som är bra att ha även senare när bebisen inte är så mycket bebis längre.

Nu ska jag gå och mysa i soffan med min underbara Tommy :-) Vi får passa på att mysa nu när det fortfarande bara är vi två. det blir så mycket annat att tänka på sen!

Ha de gött!!!!

Kommentarer
Postat av: Sassa

Hej gumman! Hoppas den "pluppar" ut som den ska. Puss å kram tänker på dig..

P.s Jag träffa det häromdagen, skulle hälsa :) d.s

2008-03-25 @ 07:21:21
URL: http://sassasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0