Gud vad tiden rullar på :-D

Igår blev min lilla skrutt 6 veckor gammal. Otroligt, fattar inte att det kan rulla på i sån fart...haha. Som min kusin skrev i sin blogg så känns det som det var igår man låg på förlossningen och födde barn. Enda skillnaden är att hennes son fyllde 2 år här i dagarna, men som sagt....det känns nog som igår även om 10 år..haha. Snart ska jag gå ut och mocka åt mina hästar, kanske tar snuttan med mig...har inte riktigt bestämt det än. Tommy är ju inne och tar henne annars. Tycker bara att det är skönt att få ut henne i friska luften ett tag, jag kan ju å andra sidan ta en promenad efter mockningen.

Ha det bra :-D

Kommentarer
Postat av: Anci

Visst går tiden fort??? för fort..passa på och njut av spädbarnstiden, för snart e tösa eran oxå 2 år =)
Hoppas ni har det bra.
Kram

2008-05-16 @ 11:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0