Underbara dagar...:-)

Hej allesammans :-D Gud vilket fint väder det är ute idag! Underbart!!! Jag tvättar, jättebra eftersom jag kan hänga ut allt :-) Finfint...haha. Jag är pigg och glad idag, Engla har bara vaknat och ätit en enda gång i natt, helt otroligt. Undrar om det är ersättningens förtjänst?! Jaja, huvudsaken är att hon får i sig mat och blir mätt, sen spelar det inte så stor roll om det är bröstmjölk eller ersättning.

Gud vad jag älskar de här Barnvakterna som jag och Tommy fick av hans syster. Nu kan Engla ligga och sova utan att jag springer ut och in som en nackad höna...haha, jättebra :-)

image26image27 image28

Här är lite nya bilder på underverket :-) Bilden längst ner är lite kul :-) Engla har nämligen börjat intressera sig för tv;n...haha. Så där låg hon i 10 minuter och bara "nöstirrade" på Tv;n.

Kommentarer
Postat av: Ayla

Söt :)

2008-05-29 @ 12:01:13
URL: http://aayla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0