God kväll!

Kom på tidigare idag att jag måste bli av med alla vhs-filmer som tar upp hur mycket plats som helst...Problemet är dock att många av filmerna är vanvetigt bra så nu måste jag försöka ragga upp alla på dvd istället...Kommer att bli dyrt men jag får väl ta det lite pö om pö. Någon som samlar vhs;er kanske vill köpa?! Jag vill även ha nya bokhyllor till mitt vardagsrum, den jag har till alla mina böcker just nu är inte så stabil längre. Hyllplanen har nämligen börjat köra på Newtons teori och håller sakta men säkert på att gå i golvet...Har hittat såååå fina hyllor på Ikea men man har ju inte råd att köpa alla på en gång tyvärr, kanske om man tar ett Ikea lån men vem vill ta lån egentligen?! Inte jag i alla fall!!!

Åh min stackars lilla älskling har börjat fått ont i magen igen...Vällingen som gick så fint att ge henne till en början orsakar nu mera vråltjut och kramattacker där hon bokstavligt talat bara kastar sig bakåt och spänner hela kroppen. Bajsmage säger jag bara, varför ska min unge behöva ha så ont? Tycker så fruktansvärt synd om henne...Mitt stackars modershjärta brister varje gång hon skriker av smärta och jag kan inte förstå att de här himla koliksymtomen aldrig försvinner helt. Fisen har mått ganska bra idag dock för jag tog helt enkelt bort vällingen och gav henne ersättning som förr, ska prata med Birgit och se om hon inte kan äta något annat som gröt istället (gröten har gått bra hittills). Engla duschade nu på kvällen...hon sitter så fint alldeles utan stöd på golvet och slänger munstycket fram och tillbaka :-D Min goa tjej, älskar henne så det gör ont!








Mammas flickor ;-)

Kommer väl fler bilder hoppas jag...Är så kass på att lägga ut dom lite då och då så det slutar ju oftast med meterlånga inlägg av bara bilder :-) Meeeen, det gör kanske inte så mycket :-D

Idag bakade jag en banankaka, hittade receptet i en VeckoRevy tidning...Smarrigt värre vill jag lova :-)

Nattinatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0