Lite friskare...

Hej på er! Tror jag är på bättringsvägen nu, orkar mig i alla fel ner för att skriva lite blogg. Vet egentligen inte om det finns så mycket att berätta, jag själv finner inte treo, näsdroppar och snorpapper speciellt spännande och något säger mig att inte ni gör det heller. Hade i alla fall tänkt lägga in massa fina bilder på Engla skrutten som inte heller varit speciellt frisk, tror dessutom det tar omtag på henne :-( Fast hon är ganska livlig ändå vilket även syns på många av bilderna! Enjoy!



Sover i mammas säng, min lilla sjukling :-(

Mummys Angel!

Mamma sa LE mot kameran, inte lipa!

Glad fis, trots feber och rinnig näsa!

Engla tycker om att duscha :-)

Min älskling!

Älskar min vackra ängel så :-D

Tihi :-)

Jag står med stöd och håller i mig med båda händerna...

..Men jag kan med bara en hand också :-D

Mys med pappsen!

Söt-tjejen!

Historien bakom den här bilden är inte speciellt lång..."Jag slog till mammas hand när hon skulle stoppa in en sked med mat i munnen på mig" Nog träffade det munnen alltid men tanken var nog att få in den I munnen! Haha!

Jag får väl försöka skriva mer imorgon. Ska nog gå upp och sova nu! Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hahaha hon är så go ;) och på vissa bilder om man kollar lite fort så påminner vissa ansiktsuttryck om Anthony. Vi saknar er <3<3

2008-10-29 @ 23:55:19
URL: http://linngabriella.blogg.se/
Postat av: Ida

Tommy uppidagen!

2008-11-09 @ 20:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0