100 år sen....IGEN!

Bäst att skriva lite så inte La Familia får hybris :-D Har precis varit ute och släppt ut kusarna...Tagit ut inca också :-) Engla sover förhoppningsvis en stund till så jag hinner ut igen och njuta av det vackra vädret...lika bra att passa på innan "det kalla helvetet" anländer till Nysse!

Tänkte ge mig ut på en promenad idag igen...gick ner till vår "vackra" båtbrygga i förrgår, det var mysigt. Jag somnade på bryggan i solen medan Engla låg i vagnen och snarkade sött :-) Härligt det! Ska lägga in bilder senare idag....Glömmer minneskortet där uppe hela tiden...haha!

Jag och Tommy satt och pratade länge igår...VI fundilurar på vad som ska göras här hemma och åt allt runt omkring. Kommer kanske fram till nå bra snart?! Nu vaknar nog Englis snart för det har börjat väsa lite i babyvakten då och då :-) Linn tror att varje gång babyvakten gåpr på så ligger Engla och ropar; "Mamma kom, mamma kom!" Haha, hon är så rolig :-D Älskar dig! Älskar er alla förstås...hela min underbara familj!!!

Pussar


Kommentarer
Postat av: Linn

OCH VI ÄLSKAR DIG <3

2008-09-24 @ 12:59:36
URL: http://linngabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0