Hehe...

Förlåt kära vänner att jag är så seg :-) Har haft mycket att göra, fryser ju nästan häcken av mig varje gång jag ska ner hit till datorn dessutom så man sätter sig bara och kollar det viktigaste allt som oftast. Men nu är jag ju här igen :-D

Vet dock inte riktigt vad jag ska skriva, det har inte hänt så himla mycket sen sist ändå. Jo, Engla kryper ganska ordentligt nu när hon måste...Filmade henne häromdagen då hon inte hade någon body på (magen fastnar då i golvet så hon inte kan kräla) då ställde hon sig helt sonika på knä och kröp en bra lång bit så hon kan bara hon vill :-)

Pappa kom hem från Norge idag, det var kul att se honom igen. Han var skitsur på Swebus som han ringde idag, bad dom väldigt vänligt om de kunde hålla bussen i ett par minuter bara för pappas plan var 5 minuter försenat. Det sa dom att dom skulle göra men när pappa kom dit var bussen borta trots att han var där på 3 minuter...Skitbussar! Tommy åkte och hämtade honom i Oslo så han slapp att vänta på Säfflebussen i alla fall :-)

Engla är snuvig, min älskade gullunge...Tycker så synd om henne. Ingen ro har hon att sova heller, kanske är tänder på G?!

Ja nej jag ska väl gå upp och sova snart. Lägger ut massa nya bilder på gofisen imorgon :-) Natti Natt alla!

Kommentarer
Postat av: Linn

"Ja nej jag ska väl gå upp och sova snart. Lägger ut massa nya bilder på gofisen imorgon :-)"



Haha imorgon va? ;D Blogga lite nu va

2008-09-08 @ 23:04:37
URL: http://linngabriella.blogg.se/
Postat av: Sassa

DU ÄR UTMANAD, LÄS MIN BLOGG

2008-09-10 @ 22:08:47
URL: http://sassasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0