Lillan sover :-)

Ja nu sover gullungen igen...för natten hoppas jag men det får vi se :-)  Tänkte lägga in en bunt med bilder igen, har tagit massa nya :-)


Alltid lika glad när hon vaknar!

Hon far runt i sängen som en liten orkanvind

tihihi....Sååååå söt!

Engla sover sött i vagnen nere vid båtbryggan....

..ZzzZzZ

Fint...Mitt absoluta favoritställe här i Nysse


Vi!

Fint kort...synd att det blev så suddigt bara...

Sovit middag!

Såhär gör Englis hela tiden nu...har börjat klättra också.

Såhär fint står hon när man ställer henne mot något :-) Duktig tjej *stolt mamma*


Ja jag måste nog erkänna att jag är väldans proud over min dotter...haha!

Fattar inte riktigt vad jag gjorde innan jag fick henne, känns som att livet började när hon kom på nå vänster, svårt att förklara men så känns det...helt galet :-)

På tisdag åker jag, mamma och Madde upp till Östersund för att jag ska vittna i rättegång. Nervvrak vill jag lova att jag är men det är för en god sak och förhoppningsvis kan jag vara med och hjälpa till att bomma in ett stort as....HOPPAS!

Nus ka jag gå tillbaka till msn men ni får ha det så bra alla :-) Pussar!

Kommentarer
Postat av: Anci

Hej!

Måste säga att ni har en fruktansvärt söt & charmig tös.

Det lyser glädje i henne ögon =)

/// Anci

2008-09-25 @ 22:41:41
Postat av: nadja

Åh vad fina ni är! Speciellt på det kortet när ni båda tittar in i kameran :) Du är jätte vacker Sandra :) saknar er! PussPuss Älskar er <3

2008-09-26 @ 05:18:13
URL: http://nadjanylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0