Två kaffe koppar och en snus senare....

Den här morgonen känns lite sugig, mitt eget fel visserligen men det vill jag gärna inte låtsas om :) Jag blev alltså upp till 03,30 igår, glodde på tv, satt vid datorn och hade egentligen ingen vettigt för mig överhuvudtaget men uppe var jag?! Dum i huvudet helt enkelt.

Engla fortsätter vara sur och grinig...jag menar visst, jag förstår att hon tycker det är tråkigt när jag sitter vid datorn men hon är ju lika sur VAD jag än gör. Idag när jag bäddade hennes säng så bara hörde jag hur det small ute i köket....dårev hon ut en av kökslådorna som var full med saker....Då blir man sådär trött, det värsta är att hon inte lyssnar för fem öre. Inte om man säger till lugnt, inte om man säger till strängt inte om man bara tar bort henne därifrån...ingenting funkar :( Är detta något de flesta småbarnsföräldrar känner månne??? Trött blir man i alla fall....free smilies
Nu ska jag gå och göra nå med Engla innan hon river hela kåken för oss.....hejhej

Kommentarer
Postat av: Linn

Nämen visst är det häligt med barn ;)Tänk på att hon är vild som hon är och dessutom trotsig, det blir nog dem flesta barn i perioder. Det är liksom bara att stå ut (det gråa håret kommer av automatik QW).



När hon blir lite äldre så tror jag hon kommer börja lyssna lite bättre. Så blev ju Anthony iaf, visst han gör ju saker fast han inte får, men han låter oftast bli nu om man säger åt honom, men han är ju lite äldre också :) Ta med henne ut och låt henne springa av sig och bli trött så hon stupar när hon kommer in. Gå i skogen eller nåt, så det blir lite jobbigt höhö.



En del barn blir ju rastlösa av att inte vara ute ganska mytcket på dagen, när dem börjar dagis så är dem ju ute 1-3 timmar om dagen uppdelat på olika tider och Anthony skulle nog vara förjävlig om han inte fick vara ute och då kan han ändå vara jävligt jobbig emellanåt.'



wo en hel novell här, vi hörs senare. Älskar er <3<3

2009-04-24 @ 13:32:33
URL: http://linngabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0