Morgon på Ökne!

Åååh..jag och Engla blev sura på varandra imorse. Hon bara skrek, spelade typ ingen roll vad jag gjorde så spände hon ögonen i mi goch skrek...inget ledsamt skrik utan ett "sur-skrik". Då började jag väl bli lite irriterad men jag sa inte så mycket...helt plötsligt från ingenstans tar ungen så mycket smörgås bitar hon bara får plats med och bara...kastar dom i GOLVET!!! Sen tog hon mjölkmuggen och hällde mjölk över hela bordstabletten, när allt var slut så kastade hon sig bak i stolen och vrålade som en vansinnig liten best, ett odjur...Då blev jag sur och marscherade demonstrativt iväg ut till datorn med en kaffekopp i högsta hugg för att sätta mig och skriva ett suuuuuurt blogginlägg men så nyss, alldeles för en liten stund sen kom Engla, släpandes på Sixten(en stooooor gosedjurshund, som måste vara minst dubbelt så stor som henne både på bredd och höjd),la honom i mitt knä och började sen försöka krypa upp själv....vem kan fortsätta vara sur då? inte jag i alla fall.... Min underbara lilla tjej
Haha, mamma och Engla leker...Vi ser ut som idioter men kul hade vi ;-)

Kommentarer
Postat av: carola

så goa ni är..

Ja dom kan konsten att charma oss dom små..inte lätt att vara sur för länge..



kika gärna in och tävla om snygg mössa till lilla Engla...

kram

http://mammacarola.blogg.se/2009/april/tavling.html

2009-04-23 @ 13:10:46
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha men vafan Sandra, du klär ju bra i hatt, sitter som ett smäck och uhh va grannt =) Passar dessutom utmärkt nu när det är sol ute också! Fetch!



vi älskar er <3

2009-04-23 @ 23:21:43
URL: http://linngabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0