"Against stupidity the very gods themselves contend in vain"

Ojoj...slarvat med bloggandet men det är så att jag haft lite annat för mig den här veckan. Svullen stortå, mamma isolerad, bråkig tonårs syster och massa annat.

Nu är jag nästan klar med alla julklappar. Känns rätt gött faktiskt!!! Städade ur massa skit ur finrummet igår med så nu ser det nästan ut som ett fint finrum igen...förut var det finrummet aka tippen :S

Har suttit och garvat rätt gött åt en massa folk på nätet. Människor som sitter och halvmobbar varandra på nätet är kul så länge det inte är mig eller min familj de mobbar. Mohahahaha, fortsätt snälla!!! Slutar aldrig förundras över hur korkade folk är. De utger sig för att vara hyfsat rätt i skallen men när det väl gäller är de bara små, fega och KORKADE kryp som aldrig kommer fungera normalt i samhället....och jag gillar faktiskt!

Åh vad min lilla fislisa är duktig. Har tagit en massa kort på henne men det tar ju 100 år att ladda upp dom från telefonen till datorn. Jag vill ha en riktig kamera! En systemkamera önskas i julklapp..hehe *blink, blink* Får lägga upp en bild som inte är riktigt lika ny men lika söt :D

Mammas fina tjej :)

Myspys i soffan :)

Världens finaste ungar :D Älskar er!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0