Notes about freedom...

Saknar den låten men nu har jag ljud på datorn igen så det är väl bara att försöka ladda ner den igen...om man inte blir haffad då försås, skulle ju kännas lite dumt kanske.
Tommy var här och fixade med datorn nu ikväll, drivrutiner och sån shiiit som inte jag fattar mkt av...Tack för det :) Vad skulle jag göra utan en alldeles egen liten dataexpert?!

Idag fyller min älskade syster Nadja 20 år...stor nu minsann! GRATTIS till diiiig <3

Idag var R här och drack kaffe, sen kom P som jag aldrig träffat förut och också ville ha kaffe ;) Hade trevligt, tyvärr var R tvungen att rymma igen efter bara 20 minuter men P stannade och pratade i nästan 1½ timme, trevligt som bara den :D Men jag hoppade in till R på jobbet och tackade för titten och upplyste honom om vilken bra och trevlig partner han har :)

Linn, jag, Anthony och Engla gick till affären och köpte glass efter att vi tagit en cigg med R, det tyckte ungarna om :D

Linn och Ante är här i veckan, trevligt tycker jag...Enda negativa är att jag inte klarar av att dela säng med dom så jag får ligga på den otroooooligt hårda, trånga och korta soffan som Anthony dessutom spillde minst en liter vatten i tidigare idag...en mycket liten liter men den kändes som en stor ;) Haha.

Tror jag snart ska krypa ner i den trånga soffan och försöka sova en stund...

Nu har jag bloggat i alla fall även om det inte vart allt för mycket vettigt sagt :D

Älskar min underbara familj och mna goa vänner! Natti natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0