Glaaaaad!

Allt har varit så perfekt den sista tiden, det började redan i fredgas och det bara fortsätter :D

I fredags eftermiddag ringde Majlis och frågade vad jag gjorde, jag svarade att jag inte gjorde någonting så vi bestämde att hon och Micke skulle komma ner och hälsa på....Mysig kväll med prat och fika :)


Underbarast :D

Lördagen var också helt underbar, Nadja, Linn och Anthony kom ner och käkade med oss, blev också en massa prat....Lika trevligt som vanligt.

Igår gjorde jag inte så mycket, blev en ganska lugn dag faktsikt. På kvällen kom Tommy hit och sov över och åkte i morse.....:D

Ja som sagt helgen har varit kanonfin och jag är sååå glad :D

Min älskade lilla marsipangris har varit riktigt glad den sista veckan också, trots trotset så tycker jag vi har haft det väldans roligt :)


Engla säger "ajaj" och vevar med det där lilla underbara fingret :)

Underbara ungen min...älskar dig!!!

De finaste som finns!!!

Mammas Goesefis!!!

Älskar mitt liv...just nu i alla fall, det hinner säkert ändra sig ett par gånger innan jag får tummen ur och skriver nästa inlägg men ändå ;)

Pussar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0