Kids are ju så kinkiga med allt nyttigt???

Inte min unge i alla fall. Hon har ju som sagt haft magsjuka och är vansinnigt svår att få någon mat just nu. Igår hade hon nästan inte ätit någonting, ett par små bitar smörgås men inget annat, inte ens välling. Så jag mitt nöt blockar fram ett paket glass bara för att få i henne nåt...tror ni hon åt eller?! Åh nej då, hon spottade och fräste. Har aldrig stött på ett barn som inte tycker om varken glass eller tårta. Engla äter allra helst blomkål, broccoli och morötter...gott, gott (i jämförelse med glass??!!) Men jaja, det är la bra att hon är mer åt det nyttiga hållet, fast just nu önskar jag att hon åt glass....bara för att få i henne någonting som sagt.

Fan vilket eländigt väder det är ute idag då. Har precis varit ute och mockat åt hästarna...Det bara vräker ner snöblask så när jag kom in såg jag ut som en dränkt katt ungefär...scuba diving
Inte coolt!!!

ska fixa med lite småtjafs nu men sen ska jag lägga mig i soffan en stund och bara lata mig, får väl försöka få i barnet lite mat men som sagt...det går nog inte så bra!


Kommentarer
Postat av: Anci

Våra ungar älskar oxå alla nyttigheter & det är jag så glad över..ibland måste man nästan påminna dem om att äta maten oxå ;)

Fick dom skulle de äta frukt dagarna igenom.

Hoppas tösa kryar på sig snart.

Kram

2009-03-08 @ 20:05:46
URL: http://fruwikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0