Magsjuka igen...Yeyh!

Engla har fått magsjuka igen, hon har visserkigen bara soytt två gånger men hon bajsar en hel massa. Det tog över en timme att lägga henne nu på kvällen. Brukar inte ta mer än en kvart när hon är frisk. Min stackars lilla älskling scuba diving in South Africa
Men hon somnade ju till slut i alla fall. Har henne i mitt rum i fall hon skulle spy något mer så jag håller koll på henne.

Tommy sover i sin lägenhet idag med, tomt är det utan honom...fast han verkar så glad över att äntligen få något gjort så är han glad så är jag glad.

Pratade med Robert igår. Det var jätteroligt med tanke på att vi inte hörts av på typ 100 år. Vi pratade mest en massa vardagskit men det var riktigt roligt det med. Tack vännen för det scuba diving in Thailand

Nej jag ska väl gå upp igen, måste ringa och säga god natt till Tommy och sen ska jag nog lägga mig i fall Engla inte orkar sova så många timmar till!

Natti Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0