OMG....

Vilken jävla natt, kom i säng och fick sova när klockan var 5 (gamla 5, nya 6 alltså)
Vaknade igen vid nya 8 så jag fick ju sova en liten stund i alla fall...Engla har vaknat minst 140 gånger inatt men har varit ganska lättsövd igen, enda gången det tog lite tid var runt halv 4 då det tog 40 minuter att söva om henne. Sandra ganska trött med andra ord...

Engla är dock ganska pigg idag...hon springer omkring och demolerar vår lägenhet och skriker när saker inte går hennes väg men det gör hon ju vare sig hon är frisk eller sjuk. Hon hade feber igår lilla skruttan, nästan 41 grader Just nu sover hon igen så all sömn hon får är bra. Jag kanske också ska lägga mig en liten stund??!!

Ja nä, jag ska gå och göra något nyttigt tror jag. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0