Såååå seg idag!

Vilken seg dag detta har varit. Trodde jag skulle dö av tristess ett tag men det var innan jag insåg hur mycket det fanns att göra här hemma...så nu har jag plockat ur och i en diskmaskin, get Engla en kvällsmacka,  plockat upp alla Englas leksaker, dammsugit, duschat Engla, klätt på henne pyjamas, gjort välling och lagt henne. Allt sen klockan 19...innan satt jag bara och latade mig. Eller nej, det gjorde jag ju inte faktiskt. var ute till hästarna med mamma och ryktade...det behövdes...Lillan har börjat fälla all vinterpäls så nu har jag hästhår i halsen, munnen och näsan. Måste ta en dusch jag också känns det som

Tommy kom hit igår kväll och var här till i eftermiddags, det var trevligt. Han tyckte också om min nya säng, den är inte riktigt lika mjuk som den gamla så han sov bättre i den här tror jag. Bra det Nej nu ska jag gå och duscha, stinker som sagt häst och ser säkert ut som en också med tanke på allt hår jag borstade av Lillan!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0