(Val) man måste göra här i livet...hihi

Idag har jag beställt ett antal förstoringar på min underbar! Jag har ett kkonstig beroende...vill helst tapetsera hela kåken med bilder på Engla..hehe. Hon är ju så fin!!! Har egentligen inte råd men jag måste fan få lägga lite pengar på något jag vill ha också någon gång. Beställde en förstorning till Tommy också i försenad födelsedagspresent. Nu finns det säkert någon av er som läser min blogg som vet att han fyllde år den 10 februari men eftersom jag var en kass och pank flickvän fick han inget av mig då scuba diving forum
Men nu ska han få en stor fin bild på sig och Engla som han kan hänga i nya lägenheten scuba diving in Sodwana Bay

Engla ligger och sover just nu så jag ska snart gå ut i köket och titta i min (let´s face it) ganska tomma frys, tror egentligen inte jag har något hemma som går att para ihop men jag får väl försöka, stekt kotlett och kokt ris??? Imorgon ska jag åka och handla till mig och Englis...måste ju ha hem redig mat...

Ååååååh, vilken väder det är ute...sommar snart månne?! Hoppas, hoppas, hoppas!!!  Är så vanvetigt trött på snö och blask. Fast å andra sidan...så länge det är snö och kallt ute behöver jag ju inte oroa mig för sommarens värsta dilemma; Visa fettvalkarna på stranden för att bada med dottern eller tvinga någon annan bada med henne för att jag inte vill visa min eländiga bebisvalk som dessutom är så där fint, vit-lila randig...*ryser i hela kroppen* Det är ju faktiskt inte så kul att känna sig som en malplacerad val bland alla strandprissar i sina snygga bikinis och fasta tuttar 
Nej tack måste jag nog svara på det!!!

Jag har så svårt att bestämma hur jag vill ha det här hemma...ska jag behålla mig fina soffa som Tommy byggde åt mig och strunta i det faktum att jag inte sitter ett dugg bra i den för min rygg gör ont eller ska jag försöka ge bort den till någon som jag vet tar hand om den och skaffa mig en ny som jag sitter bättre i ???? Veckan I-lands problem msåte jag säga free smilies

Nje...mat som sagt! Adjö, Farväl och Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0