You're it, You're the ultimate...

TACK älskling för att du flyttade upp datorn från källaren igen :-) Skulle jag gjort det själv hade det säkert fått vänta ett år till, är så lat så :-D

Nu var det ett tag sen igen så en hel del har ju hunnit hända.

Anthony var här hos mig i helgen aim smileys
Det var bamsetrevligt som vanligt och han var (utan att ljuga) en riktig ängel. Visst boxade han lite på Engla men det är hon så van vid så det märktes knappt. Vi hade massa skoj, var ute och åkte pulka och spelade trummor...

Hmm...Engla ser lite vissen ut men det är bara pulkans fel scuba diving

Vi åkte ut mot vägen för att se om vi såg några "Buuuwor" som i Antes värld betyder bilar...sötungensick smileys

Här spelar det electric drums för fulla muggar vill jag lova...

Världens sötaste lilla pojke...Mosters gosefis

...och världens sötaste lilla tjej. Älskar er såååå mycketscuba diving in Fiji

Idag har jag och Engla bara slappat tycker jag. Pappa, Linn och Anthony kikade förbi i förmiddags och käkade lunch vilket var mucho roligt smileys Men förutom det lilla jag rörde på mig när dom var här har jag inte gjort många knop idag inte...Känner mig lite vissen, kanske håller på att bli sjuk??!!  Skräll i så fall!

Tittade på Grey´s anatomy förut och tyckte det var jättehemskt. Jag är nog sjuk i huvudet men jag tyckte så synd om "the serial killer"...ingen aning om varför, det var bara så sorgligt på nåt vis. Älskar hur som att den serien äntligen kommit igång igen.

Nää, hörrni, nu ska jag nog gå och sussa kudden, ska bara fösa ner mammas katt som jag tydligen fått delad vårdnad om...hon sitter just nu i dataskrivbords hyllan och ser söt ut winking smileys
Natti natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0