Åh hon är hemma igen :D

Inte för att hon är sådär vansinnigt trevlig inte..haha. Hon är sjuk och kinkig...straffar mig nog lite för att jag lämnade henne hos Tommy. Snoret bara rinner och kladdar ihop sig runt näsborrarna och hostan låter såååå ont :( Själv är jag inte heller så fräsh...Mådde HUR bra som helst igår, min powerwalk gick som rena barnleken och hela kvällen och natten mådde jag bra men imorse när jag vaknade hade jag fruktansvärt ont i halsen och näsan var tät :/ Mindre kul måste jag säga.

Orkar inte skriva så mycket mer men nu vet ni att Engla är hemma och att vi är sjuka så kom inte hit om ni inte vill åka på nån Faaaaaarelse som pappa brukar säga :D

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0