Älskade systrar och lite annat :D

Pratade men Nadja nyss...Hon är så go. Saknar henne!!! Hon är på Mallorca och skulle precis gå ner till poolen...hmm, jag vill också -,-
I helgen är jag antagligen barnledig om inget händer :D Då ska jag träffa Majlis och åka in till Linn så vi kan dricka kaffe och bara prata om en massa saker vi aldrig hinner prata om längre. älskar verkligen mins systrar...Estelle var så go häromdagen, hon var upp och la Engla...:D Tycker jag är bra, i fall det skulle bli något och jag skulle behöva iväg så vet jag att både Estelle och mamma kan lägga henne. Igår hade hon gjort en video på oss syskon som hon la upp på sin Youtube :D *ÄLSKAR* Vet inte ens hur man ska kunna beskriva kärleken till mina systrar....går nog inte.

Majlis och jag pratade igår kväll via sms. jag hoppas verkligen att allt löser sig nu, jag hatar verkligen när hon är ledsen...hon är ju som en syster hon med. Vi har liksom hängt ihop sen dagis....Älskar dig med gumman! <3<3

Oj vad mycket älskar det blev nu...hahahahaha. Men så är det...jag älskar min familj och mina underbara vänner (de få jag har) Vill aldrig mista er!

På tal om älskar, Engla river just nu mitt kök...hahaha. Måste kanske få henne iordning så vi kan åka och handla snart.

Så till slut klämmen då; ÄLSKAR ER! PUSSAR!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linn

Det går inte att beskriva den kärleken, dessutom har vi 4 något särskilt som alltid kommer hålla ihop oss, och det är fiiiint =) Hur bra och många vänner jag än skulle ha så är ni ändå dem bästa.



Jag älskar dig <3

2009-05-20 @ 13:21:27
URL: http://linngabriella.blogg.se/
Postat av: Majlis

älskar dig jätte mycke, mäst av allt som finn!! äl jätte glad för att du finns i mitt liv och i andras oxså ^_^

Hoppas nu att man orkar ta dessa steg nu efter allt. det går men det gör ont :(

kommer att ta det jävligt lungt nu i alla fall..



<3<3<3

2009-05-20 @ 17:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0