Bilen

Pappa och Linn kom ner med Volvon igår...Haha, pappa är så rolig, han bara: "Nu måste du tvätta den ofta och städa den Sandra, lova mig det". Efter att han hade tagit allt han skulle ha så vra bilen fortfarande full med saker....skräp. Så jag frågade om pappa någonsin hade städat bilen...svaret hade ju vem som helt kunnat räkna ut men ändå ;) Hahahaha. Jag badade den igår i alla fall...den blev jättefin förutom att jag missade att gnugga på en fläck på höger framdörr :O Ser inte ett dugg bra ut :(  Fåt ta ett tag till senare idag :D

Skulle ju försöka börja med att gå ut och gå igen...men idag är jag så vansinnigt less på allt så jag orkar inte. Hoppas jag mår bättre imorgon. Mår inte dirkt dåligt heller men nåt är det som spökar, ont i magen och viktnedgång utan att egentligen veta varför....har gått ner 1½ kg på jättekort tid pga oro för nåt...vet bara inte vad som sagt :(

Jaja, nu har jag lagt Engla så jag hoppas hon somnar...hon är suris idag. Typ 4 nya tänder som är på väg ut, alla på samma gång givetvis :P

Slänger även ut lite bilder från förra helgens familje grillning :D


Trött Sandra, fan så man ser ut på morgon :O

Fabian, Karolina, Magica, Linn, Anthony och Engla ;)

Fabbe vill bli bonde...Mamma och pappa får helt enkelt flytta ut på landet...helst nära oss :P

Anthony "kör" bilen :D Mamma, mormor och Engla hejar på...(Engla äter nog sten men ändå)

Jag och Linn fular oss....som vanligt när det finns en kamera i närheten :O

Efter grillningen åkte vi in till Tommy och Engla provbadade för första gången...Det var så KUL att svätta ner farsan..hahaha!

Kommentarer
Postat av: Linn

huhuhu, kul att du skriver att vi fulár oss :D tänk om man visste HUR fula vi faktiskt kan bli =) Dessutom var du mest söt på bilden, jag var gräslig QW

2009-05-05 @ 12:56:19
URL: http://linngabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0