Kärlek i överflöd!

Precis som jag skrev igår så finns det inget jag älskar mer på denna jord än min familj och mina vänner :D Jag kan liksom inte sluta tänka på alla känslor jag hyser för dom. Pratade med K igår, han var ledsen, önskar bara att jag kunde ta mig dit och ta bort allt det onda. Jag hatar när mina nära mår dåligt :( Pratade med M också....hon och J hade haft en lugn dag och umgåtts en massa...braaaaa :D Älskar er allihop!

Jag har precis lagt min underbara lilla dotter...hahaha, hon är så go. Hela dagen har varit riktigt lugn och go, vi vaknade inte förrän 9.30 imorse så dagen har liksom inte ens kommit igång ordentligt än.

Sitter just nu och skakar benen och klapprar på skrivbordet...är såååå rastlös. Det har sina anledningar och jag kan inte göra ett skit åt det....:S Tänker bara en massa hela tiden, vet inte riktigt hur saker och ting kommer att bli....det är jobbigt :O

Men hur som.............ÄLSKAR ER!
Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0