"Birth may be a matter of a moment. But it is a unique one"

Yeeeey mej! Igår satt jag och letade rätt på julklappar till hela familjen :) Mest nöjd är jag över Nadjas klapp :) Jag är en bra storasyster :) Minst nöjd är jag över Linns eftersom jag fortfarande inte alls vet om det är något hon skulle tänkas vilja ha...det är så här när man inte får någon önskelista -,-

Engla väckte mig tidigt imorse :S Trött var Sandra. Stoppade ner Engla under täcket i min säng men där låg hon bara i ett par sekunder innan racet satte igång fram och tillbaka i rummet. Kastade ur nästan allt som låg i byrån och slog spindelmannen i huvudet på mig så jag " gåe upp" och "fitsa" Englas strumpor som hängde på halva foten :)

Idag åker älskling upp till Älvdalen :) Han ska spela på ett kalas och träffa gamla vänner. Det blir kul för honom :)

Gud vad alla är på tjocken nu då...Mysigt. Får en att fundera lite men i slutändan så känner jag att jag har mer än nog med en så det får allt räcka tror vi ;) Vore lättare att fundera på fler barn om jag hade ett fast jobb och lite mer koll på framtiden.

Om två dagar blir Engla 20 månader :O Helt sjukt fort går tiden. Tänk att det är så länge sen jag sprang omkring och såg ut som en hippo, att det är så längesen hon var född....GAAAAALET!


Ett par dagar innan hon kom..

'

15 minuter gammal tror jag :)

Puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

:D:D:D:D:D:D<3<3<3<3<3<3<3

2009-11-28 @ 16:08:27
URL: http://ettstyckenadja.blogg.se/
Postat av: Sandra

Trögt då, hoppas det ger med sej snart så du får armen tillbaka. Jo fick allt lite biverkningar, hade feber igår kväll och imorse. Huvudvärk, och allmänt trött och självklart ont i armen. Var halvt om halvt invalid imorse orka inte ens lyfta schampoflaskan eller kleta i schampot i håret :) Kände mej ganska töntigt faktiskt men nu är det bara lite ömt. Men jag fick för att jag trodde att jag skulle klara mej undan. Hur gick det med Engla då, fick hon biverkningar?

2009-11-28 @ 22:19:00
URL: http://mesandra.blogg,se
Postat av: Sandra

Tack tack! Ska bli jättekul, och säkert slitigt men är nåt speciellt med eget hus :)

2009-12-03 @ 14:21:58
URL: http://mesandra.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0