"Each day of our lives we make deposits in the memory banks of our children."



Engla fick tokspel nu på kvällen också, buhu...vet inte varför. Hon skriker helt hysteriskt tills rösten nästan är borta. Satte mig hos henne, hon somnade men i samma veva jag gick så vaknade hon igen. Natten har varit jobbig, hon har inte vaknat och skrikit speciellt mycket men hon har vaknat och pratat flera gånger. Tycker det är jobbigt att hon inte får sova ordentligt :C

Tidigare i dag tog Engla och jag en lång promenad ut i mitt "gå-ner-i-vikt" spår. Kul. Engla gick 1,5 km alldeles själv samtidigt som hon körde kärran. Har aldrig sett på maken till envis unge när hon var så trött i benen att hon vinglade över hela vägen knödde jag ner henne i kärran ändå. Sura miner just då men det gick över ganska fort när hon kände hur skönt det var att vila sig lite :) Mammas lilla darling :D

Väntar på att House ska sluta så jag kan ringa älskling. Prata lite och sen sova :)

Lite bilder från dagen lär jag väl kasta upp också :P



Mammas lilla kämpe, stark som en oxe och söt som en maräng!



Åh gosh, om jag kunde äta upp dig min älskling :)



Engla vinkar och säger "Häj, häj kamjan"...:D



Prinsessan min!

Tog även två bilder på en av de två nya bebisarna i Nysse :)



Sötis!



Så söt liten en :)

Nej tack för idag, Natti natt hörrni!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Dom liknade en av kattungarna vi hade, släkt kanske? :)

2009-11-24 @ 21:59:54
URL: http://mesandra.blogg,se
Postat av: Tommy

Nawww... va underbar hon är våran "lilla" stora tös.. Sakner er!

2009-11-24 @ 22:33:18
URL: http://tlevin.blogg.se/
Postat av: Mami

Små små godingar!

2009-11-24 @ 22:56:47
URL: http://kiraangel.blogg.se/
Postat av: Lollo

Nämen guuuud så goa pissetassar. Ä di från lagårn??

2009-11-25 @ 11:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0