"Pain is temporary, glory lasts forever"

Jävla pissarm!!! De flesta andra jag känner fick inte ont direkt. Jag är en inte ett dugg rädd för sprutor, de skulle kunna skjuta prick på mig...MEN den där sprutan gjorde ont tyckte jag. Tror kärringen träffade en nerv för jag har legat och grinat hela natten. Brukar inte vara speciellt känslig....weird! Idag är det Englas tur...:S Min fisa, men de säger ju att barnen tar det bättre än oss vuxna. Hemskt att tänka på om hon skulle få lika ont som jag fick.
Tommy kände ingenting, han har liiite ont i dag. Känns som ett blåmärke sa han. Min arm känns som om den vore redo att amputeras typ....den stramar och värker från axeln ner i armbågen. Satt här och tyckte synd om mig själv när jag helt plötsligt kom på vad Krister och Hans-Ove skulle ha sagt...dom och deras korkade quotes -,-

Hoppas bara smärtan är värt allt, att jag inte smittas av något innan vaccinet börjat verka ordentligt :S



Hahahahahaha!


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag säger som Anthony; "Vafan står det??" hahahaha. Jag fick ont samma dag som jag fick sprutan, det gjorde som ondast samma dag och dagen efter. Och det kändes att ta den förbannade sprutan ;) Jag blev som stel och öm i hela vänstra sidan, från nacke och ner till höften. Så jag tror inte det är någon fara :) Engla kommer få sin spruta i benet och jag tror det kommer gå fint.



Jag saknar er! <3

2009-11-27 @ 11:18:41
URL: http://linngabriella.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tog min idag, kändes inte ens tyckte jag. Satt och vänta på att nu ska det sticka nu ska det göra ont. Men bara för det så får jag väl alla tänkbara biverkningar istället då. Börjar springa baklänges och jag vet inte vad :)

Hoppas det går över på dej snart och armen blir bra igen.. :)

2009-11-27 @ 13:46:55
URL: http://mesandra.blogg,se
Postat av: Sandra

Rätt i en nerv låter verkligen inte skönt, otur att hon skulle lyckas och träffa en på dej.Gör det fortfarnade ont el? Nej hoppas jag med att jag ska slippa, får se framemot kvällen vad som händer :)

2009-11-27 @ 14:45:11
URL: http://mesandra.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0