“Few tasks are more like the torture of Sisyphus than housework, with its endless repetition: the clean becomes soiled, the soiled is made clean, over and over, day after day”






Skor, skor, skor!!! Blivit som galen..haha. Mer än vanligt menar jag då ;) Jag har beställt ytterligare ett par skor...Kanonfräna. Synd bara att jag inte kan ha dom om jag ska gå ut med Tommy för då blir jag längre än honom. Han är ju bara 3 cm längre än mig i vanliga fall och klcken på dessa är 12 cm...hehe.

Gillar dom jag!

Igår jobbade jag, trevligt eftersom jag fick jobba med G-B...hon är så rolig tycker jag :)

Idag känns ingenting roligt längre. Ont i halsen, skit trött och Engla är på sitt allra bråkigaste humör, antagligen för att hon inte heller mår sådär jätte bra. Suger verkligen att vara sjuk.

 

Ska försöka städa lite idag. Vet inte riktigt vad som hände men helt plötsligt såg min stackars lägenhet ut som om en bomb slagit ner. Tankarna fladdrar snabbt iväg till Hiroshima, vilket INTE känns så bra :O Inte för jag har en massa döda japaner liggande men ni fattar nog vart jag vill komma.

Nu kom Engla och sa "borta bajset" så jag antar att hon vill byta blöja.

Hörs sen...pussar


Kommentarer
Postat av: Linn

Hahaha, ja tacka fan för det för man förfryser sig nästan här :D



JAG VILL FLYTTTTTTTA NUUUUUUU! Då ska du och Engla bli mina och Anthonys BFF:s , capish?

2009-10-15 @ 12:05:25
URL: http://linngabriella.blogg.se/
Postat av: Gitsie

Skulle jag sätta på mig ett par sådana skor skulle jag bryta benen av mig direkt. ;)

Ja visst är G-B underbar att jobba med.



KRAM

2009-10-15 @ 20:30:18
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0