"Pretty much all the honest truth-telling there is in the world is done by children."


Awww, hade fått så många fina kommentarer på mitt förra inlägg...Sandra Glad :D!!! TACKTACKTACKARRRRR!

Idag har jag jobbat...inte så många timmar men ändå. Började 7 imorse och gick till 14. Börjar 7 imorgon med...slutar 13,15 så några små fjuttiga timmar blir det allt...Yeey!
Jag är glad för det lilla just nu...fattiglapps Sandra :(

Har inte haft så mycket skojigt att blogga om den sista tiden...känns trist men just för tillfället händer det inte så mycket.....eller nu ljög jag iofs. Det händer då massa på vissa plan. Engla planet tex...hon babblar som en besatt. Hon absorberar ord som en liten svamp och hon härmar nästan allt man säger...*älskar*
Hon har redan sagt en 4 ords mening. Det var ju inte världens trevligaste sak hon kasta ur sig heller. Jag höll på att byta om, hade bråttom har jag för mig. Kastade av mig byxor och skulle byta underkläder när ungen tittar på mig och säger "mamma bajsat ner sig?" Jag svarar: "Åh tack, det var ju snällt sagt" sen slog det mig...det malde i huvudet...Mamma bajsat ner sig...en, två, tre....*gasp* fyra ord....Yeeeey, mammas duktiga tjej!

Hmm...övrigt då tro? Mår lite små dåligt igen. Tät i näsa och huvudvärk som alltid komineras med jobbigt illamående...Och nej, jag är inte med barn eller nåt sånt dumt.

Ugh, nä jag känner mig seriöst äckel-tråkig så jag tror jag skiter i att skriva mer om typ ingenting.

Ha det bra alla!
Pussar


Kommentarer
Postat av: Gitsie

Men jobbade du igår? Jag jobbade ju också, var höll du hus när jag och R tog en cigg då...han sa inte ett ord om att du jobbade!

KRAM

2009-10-14 @ 12:56:52
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0