A great photograph is one that fully expresses what one feels, in the deepest sense, about what is being photographed.




Jaha då var det mesta upp-och-ner igen då. Trodde inte det skulle behöva bli något mer elände men joho då. Är så trött på folk som inte klarar av att vara ärliga. Jag HATAR lögnaktiga och falska människor.

Min snutta har lekt modell idag :) Älskar henne såååå :D

 

 

 

 

 

Ja, det är nästan så jag vill äta upp henne :) Mammas goding....Älskar! Det är du Engla som får mina dagar att gå, det är tack vare dig jag inte bara skiter i allt. Det är du som ger mig all min styrka hur jobigt det än är :)


Kommentarer
Postat av: Tommy

Va fin hon är vårat lilla troll.. Älskar er!

2009-09-18 @ 00:26:28
URL: http://tlevin.blogg.se/
Postat av: Madelen

Tsss så söt;-) Tyckte mina killar med som sitter brevid och pekar & fnissar:-D

2009-09-18 @ 12:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0