“Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfections.”



Vet ni vad...Jag har VÄRLDENS goaste dotter! Imorse efter vi hade ätit frukost så härjade jag Engla järnet här hemma. Vi lekte "kacken" och jag saltade och pepprade och lite andra kryddade hennes tjocka små ben och bet idom...vilket är väldigt uppskattat. Helt plötsligt stannar hon upp och skriver "subba" eller ja, sova som hon då menar och pekar på madrassen som ligger kvar på golvet efter Engla och Anthonys väldiga koja. Ja svarade jag och kastade mig på madrassen "god natt". Jag blundade. Då börjar sötnöten knuffa på mig och säga "mamma, mamma" men när hon inte fick något svar plockar hon ut nappen, pussar mig på munnen och smeker mig på kinden....Gaaaaah, trodde jag skulle dö så söt hon är!!! Tyvärr körde dumma mamma det där i bott och efter tionde gången pussade hon inge mer...hon slog mig rakt över käften och skrek "MAMMA"...hehe!

Jag och Engla åkte till Karlstad förut och shoppade 2 års presenter till älskade lilla Anthony hjärtat som blir två på onsdag :) Träffade halva släkten där ute på Bergvik med. Karolina och Fabian mötte upp mig utanför och Linn, Anthony och gosiga Misha mötte oss vid resrurangen inne. Köpte mat för 89 spänn som Engla inte rörde och shoppade fina presenter...En bra dag med andra ord :D

Nu sover ju givetvis lillsnuttan och jag tänkte kasta mig i soffan och glo på tv tills jag däckar...gött det ;)

Pussar och god natt!

Kommentarer
Postat av: Linn

Denna väldige kojan, uhamejjen va grannt! Och Englisen är så go såå =) vi älskar er <3 pusss på er!

2009-09-20 @ 01:25:26
URL: http://linngabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0