“If you want to feel rich, just count the things you have that money can't buy”

Vet egentligen inte vad jag ska skriva om...sovit ganska konstigt inatt...sov i soffan fram till 6 imorse, gick in och la mig i sängen somnade igen och sov till 10 innan lillan väckte mig :) Helt sjukt egentligen...måste ta mig i kragen och gå upp i tid om dagarna men det är ju så jävla skönt att få sova ut lite!

Idag sa jag söka jobb...vet inte vad för jobb eller vart men jobb måste jag ha! Känns som om jag gör vad som helst bara jag har en inkomst, bara jag kan försörja min dotter! Vore ju för jävla kul att ha ett fast schema och veta vad man ska göra om dagarna. Att kunna köpa kläder och mat till Engla och att veta hur mycket man kan lägga på dittan och dattan. Nu har jag lön den här månaden med men nästa månad får jag bara betalt för 3 dagar eller något sånt tror jag...JOBBBBB tack :)

Just nu sitter Engla vid tvn och faktiskt...tittar :O Chock...haha :) Jag ska skriva klart det här ocg efter det ska jag ta fram något ur frysen så det blir lunch i tid idag :D Tommy har ju så rätt så rätt när det gäller maten....

Ja, ne, men vi hörs säkert sen! Puss ;)

Ugh...så här ser en halvdöd, ledsen fattiglapp ut vissa dagar...ska det behöva va så va? Vavavavavava???


Kommentarer
Postat av: Sandra S

Ja du soffan är underbar ibland att sova på.. haha!! Här är min nya blogg förresten, har länkat till dig.



kram

2009-09-21 @ 12:28:50
URL: http://sandrasblogg.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0