“Whoever said money can't buy happiness simply didn't know where to go shopping.”



Inte bara jag som blivit vansinnigt förälskad i The Baseballs såg jag idag :D Kul :) De är fruktansvärt bra...spelas flitigt på spotify vill jag lova.

Pratade med min Joel igår...Saknar honom. Gör vi nog allihop skulle jag tro. Joel är som en familjemedlem. Han hälsade och pussade till oss alla i alla fall och alla här pussar tillbaka :D

Engla är vild och galen idag...hann inte mer än hem från jobbet innan och kastade sig på golvet och skrek som en mistlur :S Huvudvärk...JA!
Gjorde omelett till Engla med ost, skina och broccoli...hon åt upp alltihop, och det var mycket kan jag lova :D Sen gjorde hon sådana där "mmm-ljud" efter varje tugga...*mamma tycker om*

Fan så läcker sminkning jag fick till imorse...riktigt cool. Fick tona ner den lite eftersom jag skulle jobba men still....:D Får mig bara att vilja börja på den där make-up artist utbildningen som syrran berättade om. Fan så kul det skulle va...någon som vill ge mig 40 000??? ;P

Sitter här och är lite småirriterad faktiskt....väntar på typ 12 grejer som jag skickat efter och vunnit på tradera. Men inget kommer ju i tid..eller jo, några små saker och Englas grejer kommer minsann i tid men mina....vart fan är dom? Väntar på en klänning, 4 par skor, 3 dvdfilmer, och ett par gardiner. Plus en overall till Engla. Skickade även efter ett par grisdyra byxor häromdagen...får jag väl ångra skulle jag tro men ibland måste man unna sig själv lite fint.

 

Englas grejer :D Kanonfina :)

Det här väntar jag på. De sista skorna gick inte att lägga n bild på tyvärr :/

 

Tommy ska spela med Benny och Robert idag igen, fast med anläggning den här gången :D Det kommer nog låta skitbra tror jag :)

Nej nu ska jag gå och busa med Engla lite innan det är dags för henne att sova!

 

Pussar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0