“It's too bad that stupidity isn't painful.”

Insåg nyss att jag skriver vansinnigt mycket om att jag avskyr människor, både den ena och den andra. Det tenderar att vara människor av kvinnligt kön...antagligen för att jag aldrig kommit speciellt bra övenens med tjejer och att det är oftast tjejer jag hamnar i "bråk" med. Idag riktas min avsky mot något av manligt slag...Jag är så arg att det känns som om jag ska gå i tusen bitar. Hur kan man kalla sig själv förälder om man inte har bättre koll!!! Hur kan man låta ett barn skada sig när det hade kunnat förhindras och hur kan den så kallade flickvännen (som bör ska ha mer innanför pannbenet än en karl) sitta stilla och se på när ett litet barn skär en sena av sig????

Anthony...lilla, lilla älskling. Åh jag mår så dålig...känns som om hjärtat är trasigt och jag vill bara vara hos honom...Stackars, stackars lilla älskade unge!

Tycker så synd om Linn...ösnkar jag kunde få henne att må bra, önskar jag kunde få det här ogjort så hon slapp må dåligt, så hon slapp fundera på hur det ska bli i fortsättningen....Önskar, önskar, önskar!!!

Älskar er, så fruktansvärt mycke och jag önskar jag kunde bespara er båda från all smärta. Vi får väl vara glada att han inte ramlade rakt över glaset...vem vet hur det hade slutat då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0