“Other things may change us, but we start and end with family”

Men fans jävla helvetes datamus! Åh vad irriterad jag blir...den jäveln är glapp i sladden och fastnar överallt på skärmen...sliter lös den ur datorn och stampar på den snart!!!!! Och nej, jag har inte damp eller något sånt...är bara allmänt lättretlig och så där förbannad på ingenting... -,-

Tommy kom hit och sov inatt :) Trevligt med sällskap. Vaknade vid 10 imorse av att min fislisa vile upp...snacka lyx att få sova till 10..hahahahaha :) Älskar mitt barn...Skulle kanske inte ha skrytit om det, väcker hon mig väl halv 6 imorgon bitti bara för att liksom :S

Runt 15.00 kom Linn, Anthony, Nadja och Estelle hit för att käka köttfärspaj med lök och tomatsallad...sååå gott var det. Fick lov att ställa mig och baka kladdkaka efter maten för det skulle alla minsann ha och efteråt satt de och klgade över hur illa de mådde för att de hade ätit för mycket...virrpannor och knäppisar ;) Älskar er allihop :)

La Engla tidigare idag...hon behövde det tror jag...stackaren var helt slut :)

Funderar på att lägga mig i soffan och titta på tv...har inte mycket annat att göra för allt är plockat och snyggt här hemma och internet var bara tråkigt så...kanske ska titta på den där filmen på 4:an...fast nmä...förra veckans film sög verkligen så jag  vet inte om jag orkar....

Asch...höres kanske nå mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0