Perhaps the world's second worst crime is boredom. The first is being a bore

Nu står ett antal skålar med hemmagjord filbunke och stinker i ett av köksskåpen...:/ Imorgon kommer det stinka ännu värre. Det värsta är att de är inte ens till mig. Jag HATAR filbunke. Jag bara fick en  fix idé att de skulle göras...hehe!

Stoppade Engla i sänegn nys så nu ligger hon och sussar mitt lilla bustroll :) Försöker gång på gång beskriva vad jag känner för det där lilla pyret men inga ord i världen kan beskriva den kärleken. Hon är bara helt underbar!!!

Funderar på vad jag ska göra till lunch med...hmm, nåt lättlagat helst men kommer ändå inte på nåt. Om det bara vore jag så skulle jag antagligen aldrig äta nåt annat än smörgås men det går ju inte när man har en liten krabat som behöver riktig mat...såååå, vad lagar man då?! Asch, kommer väl på nåt skulle jag tro..gör jag ju jämt men ändå :/

Värsta tråkiga inlägget känns det som men jag har faktiskt inget vettigt att skriva. Bloggnojan är lite slut känns det som...vet inte riktigt varför jag blir så anti bloggen titt som tätt. Kanske skulle ta och lägga ut ett kakrecept...HAHAHAHA!

Nä, ska gå och rota igenom frysen nu...hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0