“The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel the pain.”

Jag kan verka som en ganska känslokall och elak mäniska men innerst inne är jag faktiskt ganska snäll. Jag brukar inte hymla om vad jag tycker och har jag gjort fel är jag inte sen med att försöka ställa saker till rätta och be om ursäkt föör mitt beteende. Ibland har man fel ibland har man rätt, sånt är livet. Har bett om ursäkt till vederbörande som jag tidigare kallat häxa och annat på bloggen. Dumt av mig att kasta skit på henne när det inte var hon som var "roten" till problemet!

Andra kan inte varken erkänna eller förstå att de gjort fel. R hade pratat med M på jobbet och allt detta som hänt i sommar är nu anmält. Personen som står i fokus har blivit ertappat med både det ena och det andra förr men ändå tror hon att hon ska kunna slingra sig ur situationen och påstå att hon inte hyser några som helt nedlåtande tankar om någon...Vavavavavava är det jag hör???!!! Vi har inte hört annat än klagan och nedlåtande ord om allt och alla där uppe...Hur har hon ens mage att sitta och ljuga chefen i ansiktet...*chockad*

Igår var jag till in till djursjukhuset och lät lilla vovvan somna in...Ja, jag vet...hon kom i förrgår men ni förstår, det skulle inte ha funkat. För det första hade hundstackaren så ont i bakänden att hon gick i kors med bakbenen, hon var 9 år och igår morse högg hon Engla över ansiktet. Jag klandrar inte hunden, det var synd om henne och vi beslutade att det bästa för henne vore att få slippa. Jag och pappa åkte in till 15.00 kom in ganska snart och de gav henne en spruta lugnande. Jag satte mig på golvet med henne och hon halvsov i mitt knä...ända in i slutet. Stackars lilla gumman...Men allt gick lugnt till och hon var lugn och sansad. Inge nervös eller så. Satt och klappade henne lite efteråt innan jag gick därifrån. Mindes min älskade lilla Inca...känns så fruktansvärt att behöva ta bort ett djur...Vill inte men när det är bäst för djuret så är det! Både Inca och Yazza har det bättre nu....

Min fina klänning kom idag...Yeeey! Det passade ganska bra faktiskt. Den var inte riktigt lika fin som på bilden men ändå skitsnygg :D

Har tvättat år pappa idag, mockat och bråkat med en vildsint unge som inte alls velat som mig men annars har jag faktiskt inte gjort ett dugg vettigt. Ska ner och visa klänningen för mamma nu och sen ska jag nog krypa till kojs!

Ha det bra! Pussar!

Kommentarer
Postat av: Madelen

Har skickat in min anmälan nu ang ovanstående "nekare";-) Så nu har jag gjort min plikt.. återstår att se vad andra gör!

2009-09-18 @ 12:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0