“There is no sincerer love than the love of food.”

Eh jo kärleken till sina barn förstås men strax efter det kommer fan mat!

Nu har jag lagt ut en miljard nya bilder på fb...Hoppas jag inte får skäll av någon bara. la ut bilder från dagis liksom...höhöhöhö!

Engla lär nog vakna snart...Tack gode gud, då kan vi äta. Svälter ihjäl snart jag men jag vill ju inte äta före henne direkt. Efter maten ska vi ut och mocka...hon är så söt när hon springer omkring i sina små rosa stövlar och ställer till oreda. Min fisunge!

Funderar på om jag och Engla ska gå på Säffle mârten imorgon men Tommy jobbar och jag vill inte gå själv...inge roligt alls. kanske Linn och Ante kan komma ner?

Tommy har blivit klippt idag...:( Jag vill också. Måste ringa Linda så jag får någon ordning på det här jävla swintot på skallen. Spelar ingen roll hur jag än försöker så ser det ut som rena trollullen...balsam, kyss mig i röven för det funkar inte ett dugg -,-

Hmm...går nog och väcker Engla kanske. Magen skriker efter föda nu! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0